Facebook i Instagram płatne od listopada. Ile kosztuje brak reklam?

Facebook i Instagram wkrótce wprowadzą subskrypcje usuwające reklamy. Ta opcja będzie dostępna tylko dla użytkowników w Europie i nie naruszy prywatności ani bezpieczeństwa danych. Przedstawiono harmonogram i cenę abonamentu, która nie jest najniższa. Oto szczegóły

Facebook i Instagram planują wprowadzić możliwość wykupienia subskrypcji i opłacenia usługi bez reklam już za kilka dni. Ta opcja będzie dostępna jedynie dla użytkowników w Europie i nie wpłynie w żaden sposób na prywatność ani bezpieczeństwo ich danych. Właściciele platformy przedstawili dokładny harmonogram zmian i ujawnili cenę płatnej wersji facebooka i jego miesięcznego abonamentu. Okazuje się, że nie będzie to usługa należąca do najtańszych. Przyjrzyjmy się temu wszystkiemu bliżej.

Facebook i Instagram z kontrowersyjną subskrypcją

Informacje o planowanym wykupieniu subskrypcji na Facebooka i Instagrama krążą od co najmniej kilku lat. Teraz jednak oczekiwanie dobiegło końca, ponieważ Meta ogłosiła wdrożenie tej opcji na wybranych rynkach. Będzie ona dostępna w krajach Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a także w Szwajcarii. Jakie konkretne zmiany możemy spodziewać się w związku z tą nowością?

Płatny Facebook stał się faktem zapłacisz za brak reklam

To nie jest zbyt trudne do zrozumienia. Użytkownicy teraz będą mieli wybór, czy chcą pozbyć się reklam – jeśli tak, to będą musieli uiścić odpowiednią opłatę. Obecnie ceny są dostępne tylko w euro. Miesięczny abonament, wykorzystany przez przeglądarkę, wynosi 9,99 euro, podczas gdy korzystanie z aplikacji będzie kosztować 12,99 euro. To dlatego, że Google i Apple pobierają stosowną opłatę za zakupy w aplikacjach. Musimy jednak poczekać na informacje w złotówkach, aby ocenić to obiektywnie.

Spersonalizowane reklamy

Meta nie wprowadza tych dodatkowych opłat z łaski serca. Dodatkowa opłata będzie obowiązywać tylko tych, którzy wyrażą na to zgodę. Zmiany są wynikiem próby dostosowania się do nowych europejskich przepisów. Dlatego firma daje użytkownikom wybór z którego będa mogli korzystać na Facebooku i Instagrama , co z pewnością jest dobrą wiadomością. Jeśli ktoś zdecyduje się na zakup abonamentu, jego dane nie będą wykorzystywane do celów marketingowych lub reklamowych, przynajmniej w teorii. Musimy mieć nadzieję, że firma dotrzyma obietnicy. Zobacz, jak powinna wyglądać strategia social media!

Meta nie wprowadza tych dodatkowych opłat z łaski serca. Dodatkowa opłata będzie obowiązywać tylko tych, którzy wyrażą na to zgodę. Zmiany są wynikiem próby dostosowania się do nowych europejskich przepisów. Dlatego firma daje użytkownikom wybór z którego będa mogli korzystać na Facebooku i Instagrama , co z pewnością jest dobrą wiadomością. Jeśli ktoś zdecyduje się na zakup abonamentu, jego dane nie będą wykorzystywane do celów marketingowych lub reklamowych, przynajmniej w teorii. Musimy mieć nadzieję, że firma dotrzyma obietnicy.

Spersonalizowane usługi

Warto także wspomnieć o planach firmy. Jeśli zdecydujesz się wykupienia abonamentu przed 1 marca 2024 roku, obejmie on wszystkie Twoje połączone konta. Po tej dacie, za każde dodatkowe konto trzeba będzie płacić dodatkowo 6/8 euro miesięcznie (przeglądarka/aplikacja). Ten krok prawdopodobnie nie spodoba się użytkownikom, ale Meta wyraźnie szuka sposobów na zarobek.

Poza tym niewiele się zmieni. Facebook i Instagrama nadal będą zajmować się reklamami i dążyć do zwiększenia jej przejrzystości. Po prostu teraz osoby, które nie chcą w tym uczestniczyć, mają taką opcję od listopada. Ważne jest jednak, że subskrypcja będzie dostępna tylko dla osób pełnoletnich.

Informacje o tych nowościach zostaną przekazane użytkownikom w Europie już jutro.

Zobacz nasz wcześniejszy artykuł Konsole xbox i Playstation na prezent.

Related Articles

2 Comments

  • […] Odpowiedź jest prawdopodobnie twierdząca, szczególnie jeśli jest to Twój pierwszy iPhone. Ten model prezentuje znaczące ulepszenia, zwłaszcza w dziedzinie aparatu, stawiając w cieniu starsze podstawowe modele. Dodatkowym plusem jest wprowadzenie standardu USB-C, eliminując zbędną różnorodność kabli i ładowarek. Warto też docenić poprawiony ekran, choć nie obsługuje on jeszcze odświeżania na poziomie wielu konkurentów, oraz subtelny design i jakość wykonania. Zobacz nasz poprzedni artykuł Facebook i Instagram płatny od listopada. […]

  • […] W końcu jednak udało się, co stanowi kolejny sukces w walce z nielegalną dystrybucją filmów i seriali. Zobacz nasz wcześniejszy artykuł Płatny Facebook i Instagram. […]

Dodaj komentarz